مديريت گروه‌های مردم‌نهاد؛ راه مقابله با جنگ نرم عليه تشيع
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

گروه فضای مجازی: عضو شبكه اجتماعی حاميان ولايت، در زمينه مقابله جدی و مؤثر با تهاجمات نرم رسانه‌ای عليه تشيع، معتقد است كه با مديريت گروه‌های مردم‌نهاد، می‌توانيم سطح تقابل با مخالفان اسلام، بالاخص وهابيت را ارتقا دهيم.


حجت‌الاسلام و المسلمين «ابوالقاسم احمدی‌نژاد»، عضو شبكه اجتماعی حاميان ولايت، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، جنگ نرم رسانه‌ای را يكی از مواضع خاص دشمن در راستای تهاجم فرهنگی دانست و گفت: مقام معظم رهبری در بيانات سال‌های گذشته، يكی از مواضع تهاجم را جنگ نرم رسانه‌ای عنوان كرد، كه مؤلفه‌های فرهنگی اسلامی از اين طريق مورد تهاجم مخالفان اسلام قرار می‌گيرد.

وی ادامه داد: در مقابله و مواجهه با اين پديده، سرمايه‌گذاری در ابتدا بسيار اندك بود و به تدريج در حال حاضر با توجه به تأكيدات و هشدارهای مقام معظم رهبری، اين امر مورد غفلت واقع شده است، بدين معنا كه هيچ يك از نهادهای فرهنگی اين پديده را آن‌گونه كه بايد نشناخته‌ و باور نكردند و در سال جاری به صورت ناگهانی با ظهور و بروز تهديدات آشكارا به خود آمده‌ايم و درصدد فعاليت هستيم.

احمدی‌نژاد در ادامه ضمن ناخرسندی از وضعيت موجود مقابله با افكار منحط مخالفان يادآور شد: متأسفانه پس از تضرر، متوجه حضور اين پديده و تهديدات آن شده‌ايم، نقطه عطف جنگ نرم مخفی بودن است كه در حال حاضر در مقابل جنگ سخت مطرح شده است؛ مخالفان اسلام آرام آرام بدون متوجه بودن ما به اين معضل، ذهن و انديشه مسلمانان را دگرگون می‌كنند و با شبهه‌افكنی درباره مسئله عصمت، روحانيت و در ادامه انكار خدا اهداف خود را در جامعه اسلامی اجرايی می‌كنند.

عضو شبكه اجتماعی حاميان ولايت تصريح كرد: فعاليت‌های مخالفان از طريق سرمايه‌های هنگفتی توسط اسرائيل و آمريكا هدايت می‌شود، كه عقبه آن‌ها صهيونيستی است، در حالی كه آن‌ها در قالب فعاليت‌های ضددينی رسانه‌ای در قالب وب‌سايت‌ها، وبلاگ‌ها، گروه‌های اجتماعی و... ظهور و بروز پيدا كرده و فعاليت‌های چشمگيری انجام داده‌اند.

احمدی‌نژاد در ارزيابی هجمه بيگانگان بالاخص وهابيت عليه اسلام گفت: تاكنون مخالفان اسلام و اديان انحرافی فعاليت‌های مطلوبی در راستای تخطئه اسلام بالاخص مذهب تشيع انجام داده‌اند، اما در مقابل ما نتوانستيم آن‌گونه كه شايسته و لازم است مقابله كنيم و اين نقطه ضعف ما از مديريت نامطلوب نشأت می‌گيرد.

وی در ادامه سخنان خود يادآور شد: در فرآيند مقابله با جنگ نرم سايبری و تهاجمات مخالفان اسلام نبايد مسئوليت نظارت را به عهده نهاد و مركزی دولتی قرار دهيم، منظور كنونی مديريت غير دولتی است؛ اگر وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌ها را به سمت حمايت‌های دولتی هدايت كنيم، آنگاه بزرگ‌ترين ضربه را به جامعه مجازی اسلامی وارد كرده‌ايم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: مراكز و نهادهای دولتی با همان حمايت‌های فرهنگی در قالب برگزاری جشنواره و تعبيه جوايز می‌توانند رسالت خود را در مقابل فعالان فضای سايبری انجام دهند، اما با صرف هزينه‌های بسيار مخالفان اسلام برای فعاليت‌های ضد دينی، ما نيز بايد به اندازه آن‌ها برای مقابله با هجمه مخالفان و همچنين تبليغ و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی هزينه كنيم و در اين راستا محدوديتی برای بلاگران ايجاد نكنيم.

عضو شبكه اجتماعی حاميان ولايت در پايان سخنان خود پيشنهاد كرد: بلاگران مسلمان با اخلاص و بدون هيچ چشم‌داشتی به صورت خودجوش فعاليت‌هايی را در راستای توليد محتوای اسلامی انجام می‌دهند، با اين وجود می‌توان با مديريت‌های گروه‌های مردم‌نهاد سطح مقابله با مخالفان اسلام بالاخص وهابيت را ارتقا و به حد اعلی برسانيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 1864
بازدید کل : 217897
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1